[ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 cze 2013, o 20:44 

Dołączył(a): 3 maja 2013, o 14:36
Posty: 29
Podziękowań: 0
Witajcie. Jestem tu nowa, z ciekawością i podziwem przeczytałam ten dział. Bardzo malutko wiem o kartach klasycznych, a zainteresowało mnie bardzo m.in. określanie cech charakteru. Niestety, nie za bardzo rozumiem, jak miałabym np. określić cechy kobiety, jeśli przy damie kier ustawi się król pik. Czy ważne jest to, czy stoi bezpośrednio przy damie, czy na drugim miejscu, w tym przypadku, przy damie trefl? Jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość. Dziękuję za wszelkie informacje.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2013, o 20:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:31
Posty: 2339
Podziękowań: 1255
Witaj ejmi :)
Najważniejsze co trzeba wiedzieć, to, to, że Dama Kier, to kobieta, której się wróży - czyli jeżeli np. Ty pytasz, to ta Dama określa Ciebie, jeżeli pyta Twoja koleżanka, to Dama określa koleżankę itp.
Ja zawsze, kiedy mam określać charakter, to najpierw wyciągam z talii Damę Kier - jeżeli chodzi o kobietę lub Króla Kier - jeżeli o mężczyznę, a później tasuję resztę kart i dokładam, one będą opisywać charakter,
I teraz jeżeli koło Damy ustawione są karty, powiedzmy, że tych kart jest 7 to po kolei łączymy je ze sobą, czytamy znaczenie i interpretujemy w taki sposób, aby wyszedł opis tej osoby. Czyli, jeżeli mamy kartę np. 10 Trefl, to nie interpretujemy jej jako ciężkie problemy, nerwy, depresje tylko np. że ta osoba jest nerwowa. Tak samo robimy z resztą kart.
Król Pik, w kartach klasycznych oznacza osobę, a więc i cechy ma już nadane i są zawarte w różnych znaczeniach tej karty - to tyczy się Królów, Waletów, a także obowiązuje Damy.
Na początku warto wspierać się małą ilością kart, będzie łatwiej. Jeżeli chodzi o rozkład, to na pewno w pierwszej kolejności patrzymy na Damą Kier, później na sąsiednie karty, one określą jaka ta Dama jest, a później na kolejne - aby nadać jej więcej cech.