Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Drukuj
Autor Wiadomość
 Tytuł: Trudny sen !
PostNapisane: 26 lip 2017, o 00:39 

Podziękowań: 0
Witam
Jest to pierwszy mój taki post i pierwszy poważny odczyt snu którego naprawdę się przeraziłem. Z ręka na sercu nie pamietam kiedy sen mnie obudził !! Opisuje sen i mam nadzieje ze ktoś pomoże w jakiś sposób mi go odczytać.

Wszystko zapowiadało się jak najlepiej byłem na łące nie daleko znajomej później zawołał mnie jej sprzątaczka która wiedziała ze jestem hydraulikiem i powiedziała ze mam wejścia naprawić kuchenek poszedłem Ale nie nprawilem bo nie umilem ponieważ była jakaś nie typowa, później wróciła ta koleżanka z która okazało się ze interesy robił akurat mój wuja którego naprawdę dawno nie widziałem. Rozmawialiśmy. W końcu wyszedłem spotkałem znajomego ( który cały czas ma z prawem pod górkę! ) i zapytał czy mu sprzedam auto, sprzedałem. JechAlismy uderzył w coś i rozsypał mu się takie coś kształtem jak ryż który pomagałem mu sprzątać i zjadłem pare ziarenek a on mi mówi ze to narkotyki takie glizy i ze po tym się nie spi wcale przez trzy dni. I wpadł na pomysł żeby zakopać auto tutaj na miejscu wypadki przy dordzie pomagałem mu kopać wjechał autem bokkie do tego wykopu żeby ukryć ślady. Pomagałem mu zakopywać aż na to wszystko weszli moi rodzice których przeczuwali ze coś jest nie tak ale wyprosiłem ich do domu a tata powiedział żeby nie było z tego Policiji. Tak jak poszli do domu tak usłyszałem syrenę policyjna i uciekłem do domu i wiem ze chciałem bardzo żeby kłamali w mojej sprawie jeśli przyjadą i usłyszałem znoś dziwienk policji powiedziałem ze auto sprzedane i nie będzie problemu spojrzałem się przez okno i zobaczyłem ze stoja pod moim domem i sprowadziaja numer budynku! I wtedy mie wytrzymałem obudziłem się i od razu zacząłem pisać żeby wszystko wypisać za pamięci. Mam nadzieje ze komuś uda się to odczytać i dziękuje bardzo za pomoc !

Odpowiedz w temacie

Przyjaciele: dobrysennik.pl