Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Drukuj
Autor Wiadomość
 Tytuł: praca
PostNapisane: 27 wrz 2012, o 14:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2012, o 16:16
Posty: 1131
Podziękowań: 365
Mam pytanie.. W danym miejscu pracy pracuję już od ponad 2 lat. Moi współpracownicy twierdzą, że ktoś ich tam straszy - tak samo było podobno z moją poprzedniczką. Panicznie boją się tam zostawać sami. Ja osobiście na początkach pracy czułam się nieswojo - teraz niczego nie czuje - bardzo często siedzę po nocach w pracy. Proszę mi powiedzieć co to oznacza? Te osoby opowiadają o tym tak, że tak jakby ktoś przemknął czyli tak jakby coś widzieli - ja nie widze nic.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: praca
PostNapisane: 28 wrz 2012, o 08:56 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2012, o 18:30
Posty: 1634
Podziękowań: 599
Tam może być ciało mentalne jakiejś osoby zmarłej, co potocznie nazywamy "duchami". Kręcą się w wybranych miejscach, dopóki ich energia się nie wypali, ale to nie są dusze w całości, tylko jakby ich wspomnienia, coś, co łączy ich z danym miejscem. Mogą też przychodzić dla towarzystwa i tak najczęściej bywa. Nie każdy oczywiście je wyczuwa, ale warto żyć z nimi w zgodzie. Ty się nie boisz i bardzo dobrze, to może być ktoś, kto lubi robić na złość tym, którzy przed nim uciekają ;)

Takie ciała mentalne są bardzo pomocne, potrafią nam przypomnieć o czymś, pomóc, bardziej wrażliwi potrafią usłyszeć co mówią. One przychodzą, żeby z kimś poprzebywać po prostu, ale złośliwe też potrafią być - tak samo tak ludzie. Lubią dawać o sobie znać, zwłaszcza gdy potrzebują towarzystwa, chcą zwrócić na siebie uwagę.

Nic złego nie mogą nikomu zrobić, mimo tego, że czasem potrafią poruszyć przedmiotem. Człowiek jest bezpieczny, także po co wzbudzać w sobie emocje typu strach, jak one nic nie szkodzą... Do mnie też przychodzą i nic złego mi się nie stało :)