[ Posty: 15 ] 

Czy wierzysz w magię?
Tak 97%  97%  [ 35 ]
Nie 3%  3%  [ 1 ]
Liczba głosów : 36
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 mar 2012, o 15:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lut 2012, o 07:57
Posty: 17
Podziękowań: 7
Witam

Magia kojarzy mi się ze średniowiecznymi zabobonami, jednak jak to wygląda teraz? Czy magia faktycznie istnieje? Może ktoś potwierdzić skuteczność, że "czary" na prawdę działają? Bo jakoś ciężko mi w to uwierzyć...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 17:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2012, o 17:08
Posty: 55
Podziękowań: 7
Klaudiusz,
magią zajmuję się od około 12 lat i powiem Ci, żę zaklęcia mają moc, rzucane uroki również. Dużo zależy od naszego postrzegania magii w życiu ;)

_________________
open your eyes and free your mind


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2012, o 19:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2012, o 11:34
Posty: 337
Podziękowań: 204
Nie wiem czemu ale zawsze wierzyłem w to że magia istnieje. Dziwne było to że nawet oglądając głupiego "harrego pottera" chciałem wierzyć w to że tak właśnie wygląda magia, czarowanie itd.
Chciałbym się nauczyć magii ziemi, ale ciężko znaleźć jakieś materiały na ten temat.

_________________
http://wrozbitabartemaus.manifo.com
http://ezocud.pl


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2012, o 19:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2012, o 07:02
Posty: 128
Podziękowań: 43
A czy waszym zdaniem magią nie jest po prostu "prawo przyciągania"? Przykładowo podczas rzucania zaklęcia, rytuału wierzysz w jego skuteczność i tak się dzieje?


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2012, o 20:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2012, o 11:34
Posty: 337
Podziękowań: 204
Jeśli jest gdzieś magia to pewnie w każdej dziedzinie. Choć wiele rzeczy teraz można wytłumaczyć naukowo, ale np. z magią są związane Linie LEY które np. są w Krakowie. Z magią są związane czakramy jeden z takich jest w Krakowie i właśnie od niego odchodzą linie LEY.